måndag

jag gick och la mig igår strax efter halv 2, och ändå var jag inte överdrivet död när min väckare ringde klockan kvart i 8!
Jag har nog inte sovit särskilt bra inatt, vaknat flera gånger och trott att jag har försovit mig! Det var trots allt väldigt skönt att då inse att jag skulle få sova mer!
Receptionsmötet skulle börja klockan halv 9 men kopiatorn var inte på humör så det drog ut litegrann på tiden.
Vid 10 var vi klara, så jag och Sandra klistrade oss framför datorn och det är klart! RIHANNA i globen! ffyyyy så underbart, jag kommer nöta ännu mer än vad jag gjort (om det går) och stå där och drömma mig bort, för såklart så beställde vi ståplats!
Sandra var/är lite orolig. Hon tror att hon kommer att dö där och att hon är för gammal för att stå på en konsert (??) 21 bast och för gammal? svar: NEJ
nu tänkte jag lägga mig på sängen, föratt slippa bädda igen så lägger jag mig på överkastet och känner mig smart! jag har körlektion klockan 14.10 så vi får se om jag sätter mig vid datorn en stund innan!
ikväll ska jag äta middag med syster och efter det tänkte jag se hockeyn! nu återstår det bara för mig att ställa väckaren och falla in i drömmarnas värld :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0