LÖRDAG

fortfarande lika taggad, helt sjuukt!

iallfall idag steg jag upp strax efter nio, tog mig en varm dusch och gjorde mig i ordning för dagen!

först till jobbet, hälsade på sandra och bad om smakråd! efter  det till atorp, hämtade pengar av camilla och hälsade på Hp3, eller Karro!

satt och pratade lite för länge så jag var tvungen att hetscykla till stan där jag klockan 11 skulle träffa jonna på salongen för att klippa henne.
Klippningen gick bra och hon blev nöjd, vilket bådar gott!
Följde henne till balder och åt litegrann! Gick därefter på H&M för att kika in "Fashion against Aids" Tänkte köpa det linnet som RIhanna designat, det hade tydligen inte kommit så jag köpte ett linne som Rufus Wainwright har designat.
image113
Jag valde mellan en annan, men tyckte att den här var ganska fin!
Gick på körskolan och satt där en stund, gick ganska bra, kunde dock fått gå bättre!
vid tre gick jag till salongen igen, pratade med sandra litegrann! peppade ännu mer för lördag och hon var ledsen att hon var upptagen i helgen!
jag var inne på banken för att ordna så att jag kan betala på internet, så numera äger jag en säkerhetsdosa! tog det lugnt med visa-kort. jag klarar mig utan det lite längre antar jag.
cyklade hem och lagade lax och potatis! per visade mig att man kan koka potatis i micron(?) på fem minuter. allt som krävs är en speciell tupperwear bunke! gick hur fint somhelst, och fort!
nu tänkte jag vila och plugga teori!!
Min träning börjar klockan 19 och pågår till 21. ovanligt att jag missar hela hockeyn.
Nu ska jag iallafall göra lite nytta! take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0