LÖRDAG

träningsvärken känns i hela mig! det är nästan plågsamt! klagar inte, det känns rätt bra :-)
hittade NADA på stan idag. eller köpte en klänning på veromoda, får se om jag behåller den.
jag blir så arg och deprimerad, vilken tråkig stad jag bor i. Aldrig nya kläder och om det är har redan halva stan en likadan.
TIttade på olika hemsidor igår, exempelvis hm och gina, flera saker som jag skulle kunna tänka mig att sätta på mig, finns inte att köpa i butiken här :-(
funderar på beställa på även andra hemsidor som inte finns butiker här!
träningen idag gick bra iallfall!tänjde och strechade rätt mycket, så är lite piggare i benen.
nu är det bara LÖRDAG i mitt sikte. inget kan gå fel :-)

NU ska jag och handla till partajet!!!! :-)
försökte även ringa emelie, tur att samtalet gick fram. puss hallonhjärta

Kommentarer
Postat av: bella

LÖRDAG KOMMER KINGA!!

2008-01-30 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0