kooomigen

goddag!
i gårkväll var jag med några stycken, eller egentligen många! Vi spelade plump och såg "Paradiset" som gick på tv. Vi drack Varmchoklad alá Denise&Emma, päron och kex osv!

pricken över i:et var de levande ljusen! riktigt mysigt faktiskt!

och igår var det jääättekallt. -17 visade våran termometer, det sjönk dock till -10 men ändå på tok för kallt!

i dag steg jag motvilligt upp klockan 20 i 9, duschade klädde mig, gjorde mig i ordning innan jag cyklade tll stan! där gick jag först på åhlens, bytte strumpbyxor eftersom jag råkat köpa fel, ändrade min sminktid och nu har jag nyligen klippt en tjej! Mammas kunds barn rättare sagt!

nu ska jag till körskolan och plugga lite teori innan min körlektion! på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0