It's getting late

nu sitter jag med emmae!
vi ser Tro, Hopp och Kärlek som får på 3an! den verkar vara bra, eller jag har missat litegrann, men den fungerar helt okej!
jag har skickat in svenskan, blev ungefär ett a4, känns lite kort om jag tänker att det är mitt liv, sammanfattat. Väldigt sammanfattat!
Jag har även börjat sy på kjolen, till symaskinen gav upp, då gav jag också upp, hann inte sy mycket, hann komma till att sy knapphålen, men den vägrade att fungera, så jag klände irritationen!
Jag vill egentligen och handla, men kände att det var överskattatatt cykla i regnet och halkan för frukt, så min syster ska komma förbi med några bananer, söt :-)
jag ska nog och handla i morgon om jag hinner, och jag får finbesök av emelie, får se vad jag bjuder på!
Till helgen har jag blivit tillfrågad olika grejor, och KUL att jag jobbar! kan vara roligt att jobba ibland, men när mina vänner hittar på mysiga saker somvin&ostkväll skulle jag gärna spenderat kvällen med dom.
Fredagkväll jobbar jag, Lördagkväll jobbar jag och Söndagdag jobbar jag!
blir skönt att få lön nästa månad dock, och jag klagar inte att jag har ett jobb! så det kommer att gå bra!  Är lugnt på fredag och söndag, och på lördag är alliansen på middag!

så jag kommer nog levandes därifrån.

Sedan på måndag har jag plågat mig själv litegrann, eller jag bokade en körlektion klockan 8.20! det var någon som hade avbokat, så jag tog den, vill ha körkortet NU!!!

halken var faktiskt rolig, även fast jag var livrädd från början. trodde verkligen inte att jag skulle klara det, men blev lugn när pontus körde före mig, jag var nästan bra! Och den andra banan var jätterolig, och gick hur fint som helst, sladdade nästan ingenting! och var helt lugn faktiskt!
nu tänkte jag börja tänka på refrängen och falla in i drömmarnas drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0