if he can't be

dagen har sprungit i väg!
steg upp kring 6, började jobba kvart över. gick fint, bakade en konstig (?) kaka, eller chokladflödekaka. faktiskt ganska spännande!
sandra mådde inge vidare så när hon skulle byta av mig 3, så hon kom strax efter 4,fick hämtning från jobbet klockan 5, då hade jag jobbat i nästan 11 timmar.
jag sprang in på coop och handlade frukt och bröd,mamma kommer som sagt hem från thailand i natt :-)
inte för att det har känts som att dom har varit borta, jag har haft så fullt upp!
skötte jimpan hos pappa! skulle egentligen vara hemma,men det skulle bli för sent att vara uppe för honom.
så vi såg krambjörnarna, jag valde! lite minnen sedan min barndom, även fast jag sov under hela filmen!
han åt lite popcorn och var bara allmänt hårdhänt och söt! eller juste han ville inte vara söt, för det är tjejer. killar är coola.
jag börjar nog bli för gammal för att veta hur det fungerar! haha världens gullunge.
fick hämtning av syster kring elva då jag läst godnattsaga och sett coyote ugly. var läänge sedan sist!
hälsade på sandra på hotellet, satt och pratade litegrann och sedan cyklade jag hem!
jag skulle hem och städa, men jag var duktig i går och städade då, så jag dammsugade lite hastigt! nu tänkte jag sitta här och nöta en stund och efter det gå ner till min underbara säng och få min skönhetssömn!

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0