i know that

GODMORGON! och det är en god morgon!
vaknade när klockan hade passerat 5 minuter över 6!
Pigg som en lärka!
Frukosten är framme, allt är prima och jag håller på att göra våfflor!
fast dom ser inte särskilt medbjudande när jag använde grahamsmjöl, eller dylikt!
jag jobbar iallfall till klockan 15, då ska jag hem! middag idag kommer antingen att bli tacos eller tacopaj, blev över rätt mycket tacoköttfärs från igår!
Igår hade jag jättetrevlig, supervarmt på dansgolvet, men kul!
vi började hos mig, jag och Sandra! Åt middag och sedan drack någon drink, Tequila rose och mjölk och delade på cider. Vi fick stjuss med sandras kompis till stan och gick då till balzac!
sandra bjöd på en drink och vi satt och pratade med några snubbar och tjejer!
träffade sarah som var rykandes och hur söt som helst!
jag kände knappt av alkoholen, men kul hade jag ändå!
nu ska jag se så inte min våffla bränns vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0