helg

och det säger jag inte för att jag är knäpp utan för att det är precis vad jag har nu!
i morgon ska på stan, måste hitta något till pålördag! jag ska även på körskolan och plugga lite smått! det börjar dra ihop sig.Min träning börjar klockan 16.30 och pågår i en timma och efter det ska jag och elin och handla :-)Idag har jag haft frisörteknik x2 så tiden har gått jättefort, vi klippte gradering, och det blev lite tokigt mot slutet, slutade med att rulla permanent! upprepa, upprepa och upprepa! det är så man lär sig, och ja, man kan bli less, men det är helt utan tvekan värt det!Nu tänkte jag starta bonniers trafikskola, lyssna och svara på lite frågor! och sedan har jag löpträning i kombihallen som börjar halv 9, så innan dess hinner jag åtminstonde se första perioden av hockeyn. De spelar mot Mora idag, och jag håller alla tummar jag kan för 3 poäng! sååå viktigt!Idag är jag på lysande humör! är grymt taggad på lördag och på Rihanna och på sportlovet. EVERYTHING :-)flaggan är i topp! puss och kram vi ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0