hej!

så hemskt, svårtatt förstå!
livet är det dyrbaraste man får, viktigt att ta vara på det när det kan sluta så fort.


idag började min dag klockan 7, duschade och gjorde mig i ordning!
körlektionen började 8.20, var lite borta i skallen så tidigt på måndagmorgonen! körde till nordanå när jag skulle till lasarettet, ajja :-)
tränade sedan EN gång på fas fordon och jag blir så ARG! 62 rätt och det var som att bita i en citron med nyborstade tänder.fan
satte in löshår på sandra och det blev verkligen fint :-) sedan kom susanne förbi och skulle sätta in lite extra för att hon hade tappat ganska mycket! sedan kom hon in med ett presentkort från gina,verkligen snällt. hade jag inte förväntat mig!
handlade lite frukt, tvättmedel, mjölk och bär på ica innan jag och rebban cyklade till mig föratt avnjuta min exceptionella middag bestående av Lax :-)
hon cyklade hem efter för att plugga och det ska jag med...lite iallfall!
sedan sova, tidigt, eller om jag läggermig runt kvart över 10 är jag nöjd! det är på tiden att jag pyser då! take care

Kommentarer
Postat av: bella

du är så duktig min kära vän=) Dags att styra nånting snart?

2008-01-22 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0