gud

kunde inte somna i går så jag var jättetrött när väckaren ringde!
när jag kom till skolan så fick vi ett nytt schema, jag blev jättenöjd med det.
sedan fick jag nytt schema, och jag blev både upprörd och arg!!!!!! istället för att sluta 12 på fredagar slutar jag 16, baaaajs så dåligt + att det är inte välkomnat till på fredag!
men ingen eller inget ska få förstöra min dag, speciellt inte skolan!

efter skolan fick jag stjuss av Sarah till stan! var smådrygt att vi började med lektioner redan idag.
cyklade direkt hem och lagade mat! träningen började klockan 18.30! pågick en timma och var ganska lugn, utom idioten i slutet!
hann se hockeyn 2 perioder, men jag vet inte riktigt om jag egentligen ville se. hurrr tusan kan man förlora 2-0 till 3-6?! fy bubblan, det passade inte bra nu håller jag på att baka, Moccarutor eller Snoddas. Kärt barn har många namn!
tänkte gå och lägga mig direkt efter bakningen är klar och jag har duschat!
i morgon har jag Matrialkunskap, får se hur det kommer att gå! Vi ska iallfall få veta betyg i Hantverksorienteringen och få tillbaka inlämningarna där! ska bli spännande.
Slutar klockan 12 och då tänkte jag sätta mig på körskolan och pluggeliplugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0