godafton!

jag ligger i soffan med datorn i min famn, är sjukt trött och har träning på en timma!
på körskolan gick pluggandet bra! Jag klarade Fas B på fjärde gången tror jag, snubblade på mållinjen varje gång=/, 61, 60, 62 och tillslut 67=)
sedan klarade jag Fas C på första gången, blev verkligen jätteförvånad för att det kändes som att jag chansade på varje fråga, men sedan sista fasen gick åt skogen,51/70.
Körlektionen gick nästan bra! lärde mig mycket,egentligen tror jag att det gick bra,men det kändes lite  sådär! Jag körde inte med David idag, körde med Lasse och Andreas eftesom han var upptagen! var lite str'äng,men det är nog så man lär sig!
ska vila en stund innan träningen! ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0