betty

jag kom hem från träningen för en dryg halvtimma sedan, nu snöar det ute och väntar kyla till helgen :-/
känns inte bra!
träningen gick faktiskt vägen, jag trodde inte mina öron när min tränare sa att vi skulle köra hårt idag! jag som redan ångrat att jag åkte dit! det gick iallfall bra. I början kände jag mig som betty spagetti, men det blev bättre sedan och jag blev taggad! jag vet inte varför, jag har nog svårt att ta det lungt på träning. Så har det nog alltid varit.
Nu är nästa träning på söndag, och den missar jag pga jobb, så min nästa är på tisdag, löpning i kombihallen!
jag är verkligen jättetrött och fårvånad att jag lever efter passet, så nu förtjänar jag sömn! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0