Asking for your time

morsning! idag har jag sovit till 10.50 för att vara exakt! ställde väckaren på det iallfall! vaknade 2-3 gånger innan men valde att sova! det förtjänar jag.
steg upp, hämtade norran och läste den och åt fruktsallad som blev över från igår. gick ner och duschade och satte en inpackning i håret, tvättade och vek tvätt under tiden inpackningen verkade. Sedan letade jag efter mitt svenskablock som jag tänkte titta lite i , men hittade istöllet min gamla samhällsbok.
Jag och Ann-Sofie diskuterade hur länge målsman har underhållsskyldighet, hon sa 20 och jag 21! det stod klartoch tydligt "Målsman är underhållsskyldigt till barnet fyllt 18, undantag då barnet fortfarande går på gymnasiet, utökas det till maximalt 21 års ålder" YES känns bra
nu har jag sminkat mig en smula, och "packat".tänkte sova på hotellet eftersom jag har frukosten i morgon!
ha en trevlig dag :-)



Just a little bit pretty
Just a little more aware
Just a little bit thinner

And maybe I'd get there..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0