a girl

tjabba!
har haft en heldag på skolan, men det hela började igår att jag inte kunde somna! var lite tråkigt när jag la mig så tidigt, eller nästan!
steg upp när väckaren ringde, duschade, klädde mig och allt detta innan jag cyklade till stan!
Till min stora förvåning var det 2 grader ute, jämfört med -11 i går blev jag förtjust! jag trodde att det skulle varit jättekallt och att jag skulle frysa, men så var det ju inte!
har haft frisör hela dagen vilket har gått bra! tiden har bara flygit iväg!
kycklingwook till skolan, och jag som planerat att äta det till middag! ajja! tänkte börja laga maten nu, iochmed att mina middagsgäster (emmac och eve) kommer snart :-)


lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0