5 januari

godafton!
idag har jag varit på eddahallen hela dagen, vi hade våran sista match i morse klockan 9! vi spelade dåligt och förlorade med 2-0!
även i går förlorade vi mot Sunnanås alag och morön!

igårkväll gjorde jag nästan ingenting! packade upp lite smått, tvättade, var och handlade, gjorde fruktsallad och så vidare! jag såg även Reine och Mimmi i fjällen! det var länge sedan jag såg den sist, men den är rätt bra!
nu ska vi snart äta middag och vi får se vad som händer ikväll! jag är jättetrött och ska verkligen sova ut i morgon! det ska bli jätteskönt!
jag håller på att skriva om hemavan, men jag skriver så detaljerat så det tar en evighet, jag uppdaterar när jag får tid!
bara sex ynka dagar, sex dagar till att jag får köpa tobak,3,5or och gå på krogen! rätt värt:-)puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0