12 januari

igår hade jag verkligen jättetrevligt!
i morse vaknade jag halv 11, hade ställt väckaren klockan 10.40 men emma ringde och väckte mig!
gick direkt upp och skulle tina allt fika, baka två tårtor och göra i ordning rulltårtan!
blev väldigt stressigt när jag också skulle duscha!
hann nästan klart, fönade håret när de flesta började droppa in!
blev väldigt mycket prat, skratt och fika! men det blev över en massa!
Sedan till pappa och fika! det ända jag gjort i dag är fikat!
nu är jag hemma och gjort mig klar, eller lite ögonskugga och rough! KLAR!
sandra kommer snart så ska vi laga tacos och sedan på balzac, ska bli roligt :-)
är inte särskilt festsugen och jag börjar jobba i morgon klockan 6, det är nog bäst att jag ställer väckaren i förtid! haha
jag har iallfall haft en jättebra födelsedag, nu är jag så mydig det går att bli, och ledsen är jag inte!
har fått visa ord från Dagmar och från Malin och Pernilla bland annat


 "Ödet ger oss släktingar,
  vänner väljer vi själva.."

"Följ alltid dina drömmar,
 så går du aldrig vilse"

Och det stämmer hur bra som helst. Jag kunde inte sagt det bättre!
Jag vet att jag valt rätt vänner och jag ska följa mina drömmar
Love you.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0