Yes you a winner

dagen har rullat i nedförsbacke. Den har verkligen gått fort och jag gillar verkligen vädret, sol och ínte allt för kallt. FÖrutom att det snöade i söndags så är det snart vår och det är lika bra! jag längtar till att få ta fram alla ballerinaskor och slippa vinterjackan.
Nu har jag kommit till den punkten då jag ska beställa bikinin och jag har fortfarande inte bestämt vilken jag vill ha, det är svårt! lutar nog mot den svart/vit/röda eftersom emelie var smart och inse att jag kommer inte få särskilt fina linjer med den som hade gult på, nästan heltäckande.

nu hittar jag även klänningar och skor, och jag blir galen och förväntansfull.
Stockholm, kanske spara pengarna till dess? aja för fundera lite till!

Träningen idag gick ganska bra, vi hade 2000 och min hals gav nästan upp, men klarade det rätt bra ändå!sedan hade vi lite mage, jag rebecca och malin var lite i gymmet och så satt vi och berättade om pinsamma situationer, som man skrattar åt så mycket. Det är egentligen sjukt varför man skrattar åt andra personers misslyckanden. Exempelvis AFV, jag skrattade utan paus åt folk som gjorde illa sig eller bara var allmänt roligt, min familj trodde jag var sjuk, men fastnades framför tvn dom med.
iallfall, en lektion i morgon, ska därefter in på salongen, sedan på en promenad förhoppningsvis.
ska hoppa in i duschen och krypa ner i sängen.godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0