wonderful

en fin dag idag!
vi har spelat upp rollspelen och jag höll praktiskt taget på att skratta ihjäl mig. Nu håller vi på att klippa, skära och klistra upp bilderna på brudkronorna på papper.
Egentligen skulle vi sluta klockan kvart i 4, men vi fick sluta nu, bussen går om nästan 10 minuter, då ska jag till stan en sväng.
Middagen ska jag tillreda idag, och det kommer att bli tacopaj. ska bli smarrigt eftersom lunchen var oätlig, och jag överdriver jag inte.
jag har även bestämt vad jag ska beställa för kläder, ska höra med emma innan om vi skulle dela på frakten,
Träning ikväll, och närmare bestämt löptröning i en och en halv timma, ska bli skönt. det är nästan alltid skönt att träna.
nej nu måste jag gå till bussen
p&k


Kommentarer
Postat av: Rebecca

gott med tacopaj!

2008-02-12 @ 15:09:15
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag tror de kostade typ 300 eller så=)

2008-02-12 @ 18:28:40
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0