we know it very well

jag är hur trött som helst, och det blir nog inte mycket bättre av att jag har träning om en halv timma. Fys.
Iallfall så har vi varit på reningsverket och vattenverket idag med skolan. På vattenverket var det faktiskt intressant att veta hur det fungerar, men på reninsverket koncentrerade jag mig mest på att hålla för näsan så jag inte lyssnade så aktivt när snubben pratade. Jag kände aldrig lukten helt, men det var vidrigt.
Sprang in på resia, och det ser vääldigt mörkt ut. Endast från stockholm om vi ska på lovet, vilket kommer att kosta multum.
Nyss ringde emma, middag på tatung klockan 6. Blir väldigt svårt i och med att min träning slutar halv 6 och 9 gånger av 10 drar han över 10 minuter plus att jag har prov i vertygslära i morgon, så det går i första hand!
Ska bli skönt i morgon, för jag slutar direkt efter provet, så jag ska med bussen in till stan, luncha med sandra och efter det har jag lilla uppkörningen. jag är nervös. men jag ska försöka hålla mig lugn så går det nog mycket bättre.
Efter det ska jag kanske klippa felicia och efter det träna! Prova ut dressar och så :-)
Föresten kjolen som jag skulle beställa gick åt skogen. Eller när jag skulle mäta storleken passade jag inte inpå någon, så jag måste nog passa =/
 
Det var iallfall mellan de här två jag valde, men som sagt verkar inte mina former vara gjorda för dessa. Men det är nog min börs nöjd över. Jag ska i ochförsig till Stockholm på mindre än en månad, och det lär shoppas rätt mycket där! nu ska jag dra på mig byxorna och tvinga mig till träningen :-) p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0