turn it around

dagen är helt strålande! har varit på utmärkt humör hela dagen , om inte bättre!
solen har varit framme och det har knappt varit kallt.
Jag har känt lyckan virvlat i hela kroppen.
Iallfall har jag endast haft en lektion idag, frisör. Jag och Sarah blekte/avfärgade och nyanserade emmas hår, så nu är hon ännu blondare. Tiden gick väldigt fort och resultatet blev bättre än bra!
På stan träffade jag sandra och gick och kikade litegrann, hittade dock ingenting.
Gjorde lite lockar på Sandras hår, och satt och pratade på salongen innan jag for en sväng förbi Körskolan och sedan Aurum, en "hjärtegåva" bestående av chokladhjärtan och biobiljett! fint,
Cyklade hem och vilade en stund på soffan och nu är jag redo att städa, dammsuga och plocka undan lite saker, så blir alla nöjda och glada :-)
ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0