trying to escape

frisör hela dagen,helt underbart! vi har klippt lika former. På profilen, herrdockan och damdockan.
Var äcklig lunch och jag hade inte med mig någon frukt för någon annan hade ätit upp alla. typiskt
har varit jätteflummig hela dagen, men skrattat för det mesta. det är iallfall bra att vi har roligt på skolan! klassfesten kommer bli sjukt roligt, jag trivs verkligen med tjejerna. det är bara en lokal som saknas.
Efter skolan gick jag på åhlens som har bokrea och köpte mig 4 nya böcker. Två av böckerna jag tänkt köpa var slut, men hittade andra!
Idag har jag också hunnit med att permanent böja mina ögonfransar och färga dem.
image129



det som återstår nu är att byta om. Löpträning härnäst i schemat, och 2000 meter väntar. Hur skall detta sluta med min hals? jag får iallfall göra mitt bästa.
Nu tänkte jag hinna skriva lite matrialkunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0