take my hand, hold it tight

har precis varit på en långpromenad, hemifrån och broarna runt, lite mer än 7 km! jättefint väder, dock lite kyligt om fingerspetsarna och öronen!Jag har tappat bort mitt kära pannband och det måste ska vara borta med vinden.Just nu har jag jättemycket vårkänslor och det är helt underbart. Tänker mest på alla promenader, lov och längtan till sommaren.
Jag börjar jobba nu om en timma, så jag ska hoppa i duschen, och pallra mig dit. Jag hoppas att det inte är så mycket, lagom är alltid bäst.
Igår badade vi badtunna, var nästan för varmt, men för kallt över ytan. Det var rätt skönt ändå, och jag kom hem vid halv två. Jag sov ganska länge eftersom jag stänger ikväll och har körlektion i morgon, så sömnen jämnar ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0