Ta mig, ta mig istället.

curlingen gick bara fint, delad första plats och rankad bäst i sverige(?)
var svinkallt, så mina tår och fingrar fryste näst intill samman.
Jag trodde att jag började jobba klockan 15, men det var inkorrekt, så klockan istället staplar jag in på jobbet klockan 16. Jag hoppas att det är en lugn kväll, det skulle vara grymt skönt. Och jag tror att jag ska stänga, eller rättare sagt vill jag stänga, och jobba så mycket som möjligt! Jag jobbar även i morgonkväll, och då är det inte särskilt mycket.
Jag laddar upp med rihanna genom att tända till på fredag, då smäller det. FEST. har sminkning på makeupstore och sedan förfest i stan. jag ryyyker,


image121image122
jag beställer

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du beställt ifårn?

2008-02-24 @ 14:32:46
URL: http://nileblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0