some people live

min gårkväll var i synnerhet rätt lugn. Jag jobbade med Nina och allt flöt på som vanligt!
Mattsson har kommit hem från utlandet, så han och sandra kom förbi. DEt var jättekul att träffa honom. Jag erkänner att jag har saknat honom, nu kan jag räkna med att någon höjer stämningen på jobbet. Brun och smal var han iallfall.
Stängde vid tolv och jag var hemma vid 20 över. Läste ur min bok, den är bra, även fast jag bara läst 30 sidor.

Jag har även gjort bort uppgifterna, vilket känns skönt, inget att tänka på under lovet.

Det är nästan helt spikat att det blir sundsvall på måndag. Eventuellt att vi sover där en natt, men vi får se! Jag är så pepppeppaaad! vilken shopping alltså :-)

SLut tjafsat, engelska nu och svenska efter lunchen. Tänkte lägga mig i salongen och sova under lunchen, kan vara välsmakligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0