Robyn Rihanna Fenty

det är så nära, och jag kan inte förstå att det är sant. Vilken upplevelse, och så grrrrrymt stort.
jag blir glad överallt när jag tänker på det, och föresten så fyller tjejen 20 år i morgon!
Iallfall är jag fortfarande att det är sjukt att det är 20årsgräns på utestället där chris brown spelar när han sjäälv är 18 år (?)


iallfall så i morse skulle jag mamma och sandra på skolan, mamma hade tagit ledigt för att titta på skolan, i salongen och så, och när vi kommer till skolan är Ann-sofie sjuk och jag är den enda eleven! stod där och rullade permanent en stund, sedan åkte vi till mammas salong och jag fortsatte där. Det gick ganska bra, dock väldigt dåligt i början.
Nu har jag nyligen varit duktig, plockat ur diskmaskinen, varit med mamma och handlat, lagat maten, gjort sallad, och dukat fram! Ska nu fortsätta med min kjol och rulla lite permanent. Min träning börjar klockan halv nio, löpning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0