puss och kram

om jag skulle sammanfatta min dag skulle nog det vara lung & skön. och jag känner att det behövdes.
träningen idag blev som sagt inställd vilket gjorde mig väldigt upprörd, vi skulle ha klassiska beep-testet och tränaren hade utmanat oss. skulle vara roligt att slå honom.
Iallafall så började min lektion klockan 8.50,  matrialkunskap.  Vi besvarade massivs med frågor och hade klassråd, på rasten rullade jag permanent och även när vi slutade innan jag åkte med bussen till stan. Där gick jag emma och sarah en stund innan jag gick på salongen och därefter cyklade hem. Väl hemma skulle emma hjälpa mig med bloggen, så jag lade mig på soffan och somnade direkt jag stängde ögonen. Helt och hållet slutkörd.
Lagade middag, som idag var tacos, och efter det har jag varit ute och kört, mer än en timma. nu är det så nääära att jag kan känna doften.
Så nära men ändå så långt bort.
Iallafall tusen tack till emma som hjälp mig, då jag inte är särskilt teknisk angående bloggen.
I morgon väntar en fullspäckad dag. Så det är bäst att jag andas nu!
Tänkte skriva en liten stund och sedan sova!
 love & peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0