Outside the world

lycka!
det är nästintill eventuellt att jag och rebban åker utomlands på påsklovet :-)
vi ska kolla hur vädret är, priserna osv! jag är hur peppad som helst och glad att någon vill med.
Iallafall, jobbat ikväll, har varit lite ensamt sedan sandra lämnade mig vid 8. Har pillrat på med lite av varje och nu har nyss vakten dykt upp!
Väntar att klockan ska bli tolv, så ska jag krypa ner i sängen och vakna av min väckare 6.05. Det blir belöning för det den 25:e.

"Då finns det ingen som tar en
man är kung kung kung i baren
Det är något som man
verkligen vet
den 25:e smäller det"

Ni vet. Magnus uttryckte sig fint! Hoppas iallafall på bra lön denna gång, har nog jobbat lite mer denna månad och löneförhöjning väntas. Nu ska jag göra klart det sista sedan sover jag över här!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0