no one has to know

det var riktigt att sova lite längre i morse, så lite gör verkligen mycket.
Steg upp 20 i 8 eftersom jag fick ta bilen i morse!
Jag har iallafall haft Frisörteknik i dag, volymfön, jag var jättenogrann och det blev fiiint.
Åkte hem och hade fått brev från posten så jag tog bilen till posten och hämtade ut mitt körkort, helt underbart!!
Var dock inte som medbjudande, men det hör inte till saken.
Nu ska jag göra bort dom där attans frågorna och städa litegrann, iallfall dammsuga.
Klockan 16 börjar jag jobba, så innan dess har jag lovat mig själv att frågorna ska vara klara. Annars väntar hårdhanskarna!
Jag känner mig verkligen pigg och på topp idag. Det är ljusa tider just nu och jag känner att glädjen sipprar i hela kroppen. Dock ganska tråkigt att det är minusgrader,men solen glimtar fram.
Station som jag nämnt i morgon sedan jobbar jag Lördagkväll & Söndagkväll! Money, money, money, must be funny in the rich man's world :-)

Who knows what could happen
Do what you do
Just keep on laughing
One thing's true
There's always a brand new day
I'm gonna live today like it's my last day

ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0