mjau

igår började skolan i vanlig tid med frisörteknik, vi klippte lika längder och lektionen blåste iväg med vinden.
Skollunchen var allt utom välsmakande. Jag & Emma tog bussen till stan, där jag köpte två bananer och gick till mammas jobb,satt där och gruvade mig en hel del innan jag rusade vidare till körskolan. Jag hade en enkel körlektion och kort därefter uppkörningen. hjälp mig, jag skakade nästan.
Det började iallfall mindre bra när han bad mig göra en säkerhetskontroll på alla vätskor i huven, jag gjorde det och han kommenterade det "det gick som bra, det hade du koll på" lite halvosäkert, så jag visste inte om han menade vad han sa eller inte. Började köra och körde runt i ca 20 minuter. Klart, enklare sagt än gjort.
"Körkortet kommer i posten om en vecka". Hjärtklappningar.
Fick blommor av mamma och sedan skulle jag köra till pappa,dock var han inte hemma, så jag begav mig till jobbet och jobbade mellan 16.15-00.30. Det jag gjorde mest var att gå runt och le och vissla. Jag och emelie skålade med ramlösa och en apelsin :-) ett måste att fira.
i morse körde jag till skolan, julia ida och eve åkte med! det känns inte konstigt alls, det känns som att jag har haft körkort länge, iallfall så ska jag börja läsa min engelskabok nu innan rasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0