Make me wanna smile

image128
Vill starkt ha!!! kan dock inte beställa den från hemsidan =/
kan inte heller bestämma vilken bikini jag ska beställa för den delen.

idag vaknade jag iallfall klockan kvart över sju, skulle gå och lägga mig bredvid jimpa eftersom han är sjuk och jag skulle sköta honom. Vi slog på en film och jag sov till tio ungefär. Klädde mig och jimmie och fick stjuss till stan.
Duschade och gjorde mig klar för att cykla till stan, men precis då jag skulle åka fick jag ta bilen!
Slingade håret på lisette och färgade sedan sandra.
Sprang efter det på C-O och köpte hörlurar och på Aveny-sy för att laga en ring.
Nu  ser jag hockeyn, 1-1 efter i period hemma mot timrå och skulle verkligen behöva 3 poäng, samtidigt vore det bra om Södertälje förlorar.
Jag taggar som tusan till på fredag,som ska bli mysigt, min tanke är  just den vad jag ska ha på mig.
Ska eventuellt till stockholm påmåndag,en snabbvisit för shoppning. uppladdning inför rihanna, som jag förövrig ständigt dagdrömmer om :-)
Klassfest 14/3. det kan inte bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0