LÖRDAG

det är idag allt handlar om :-)
steg upp kvart i tio, har precis läst norran och ska gå dit ned och klä mig.
Ska bara lyssna klart på Alicia Keys - Unbreakable, den är troligen så bra så jag inte kan bli less!
Jag ska ringa elin och bestämma vilken tid vi ska träffas i lokalen!
Innan dess funderade jag att förflytta mig till stan, måste införskaffa mig några föremål!
Efter att lokalen är förbered ska jag hem för att duscha, klä mig, göra mig i total ordning för kvällens händelse!
Näst i tur står elin, ska till henne och skapa hennes frisyr! Ta en drink i lokalen och straxdärpå har vi bokat bord på Olles!
det kan inte bli bäättre!
Efter det startar bravaderna :-)
Iallafall, träningsläger i morgon, samling 8.15. Måste komma ihåg att köpa en pasta+kycklingsalladoch några frukter, så löser sig alltsammans.
kläderna väntar nu på att bli påklädda, have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0