kvällen

på träningen var vi 3 stycken. Så vi bestämde oss för att styrketräna eftersom det kan vara svårt att sätta upp ett träningspass för endast 3 personer. Vi satte oss på varsin träningscykel för att värma upp när tränaren kom och bad oss följa med, han hade kommit på vad vi skulle göra istället.
Styrka, balans, spänst och lite kondition. Trappan. Först hoppade med båda fötterna, höger och vänster i trappan, upp och ner. Endel med långa hopp och endel med korta, och alla kändes i låren, men det gick bra. Skonsamt mot min hals faktiskt.
Vi avslutade med strechning och efter det gjorde vi på egenhand lite sit-ups, rygglyft, armhävningar m.fl.
Det var skönt att cykla hem, men tanke på att jag hade medvind hela vägen. Det har blåst så grymt mycket idag, i morse höll jag på att komma försent för blåsten.
När jag kom hem så åt jag lite vindruvor och satte igång en tvätt, duschade och pillrade på. Skulle plugga, men jag var så trött att jag sov en halvtimma. Har läst litegrann nu, och jag tror faktiskt att det fastnar bättre nu när jag vilat en stund.
Föresten idag. Jag kan inget annat än skratta. 
Jag hade med mig Fil & flingor för att min träning började klockan 16.30 och egentligen slutar jag 15.45. Så jag hade förpackat det i lådor i en påse i väskan. När vi skulle gå till skolan från vattenverket (ca 4,5 km)  tog jag julia emma och stina täten,  skämtade jag att jag skulle bli jättearg om det läkte fil i väskan, och vad tror ni jag upptäcker när jag öppnar väskan efter en härlig promenad?
Ja, fil i väskan. MUMS. Jag blev dock inte ett dugg arg, jag bara skrattade och åtgärdade problemet på bästa möjliga sett, sedan gick jag på shell och köpte ett nytt filpaket! Kastade dock bort mer än halva eftersom jag inte kunde ta med mig hem ett öppnat filpaket.
Det var faktiskt grymt härligt med promenad, blåste lite för mycket, men helt lagomt!
Nu måste jag ialla fulla fall läsa till provet, och jag hoppas på en tidig kväll, det är välbehövligt :-) på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0