I packed my bag and left with your best friend

middagen smakade fint! och efter middagen tänkte jag vila och se på tv, men somnade på soffan, vilket var jätteskönt! Hjälpte Per med att skriva ett Worddokument med lite krångligheter, tabeller och så vidare.
övningskörde till träningen, gick ganska bra. Bara ganska. Fick fel växel flera gånger (?) och jag vet inte alls vad det berodde på.
Iallfall så tog jag det väldigt lugnt på träningen, min hals vill inte riktigt samma sak som jag, men jag hoppas att det är på bättringsvägar. Jimmie fyller 5 på torsdag, och jag har träning, vet dock inte hur jag ska lösa det.
Träningsläger på lördag och jobb, vilket jag inte heller vet hur jag ska lösa. Min hals behöver nog hoppa över träningslägret, men det vill inte jag!
och Anna fyller år på Måndag, får höra då när det är fika och paketer!
I helgen jobbar jag lördag och söndag kväll, så det är inte mycket till helg den här veckan heller. men det känns riktigt bra att jag får jobba mycket nu!
Reseletandet går föresten inte så bra, min resa har försvunnit och allt blir jättedyrt =( jag tänkte hinna springa in på resia i morgon och be någon hjälpa mig där. ajja, duschen väntar, sedan sängen!
söta drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0