I got friends, and you got friends

jag är så glad idag. världen vilar i mina händer, eller så vilar jag i världens händer :-)
sitter i klassrummet och ler för mig själv och mina klasskamrater tycker nog att jag är knäpp!
igår gick det bra att jobba, jag slutade just efter tolvslaget, så jag gick och lade mig halv ett ungefär!
ändringar i mitt schema, jag jobbar söndag på dagen istället för på kvällen! det känns mycket bättre! jag räknade mitt stämpelkort, och jag hade jobbat ungefär 55 timmar. PERFEKT till stockholm. då fasiken ska det inhandlas massor med grejor!så jag sparar mig lite till dess.
idag kommer en tjej från makeupstore och ska visa oss smink, jag hoppas att inte min körlektion gör så att jag missar den. jag börjar iallafall jobba klockan 15 och stänger. Tog på mig det eftersom att jag är ledig i morgon. då tänkte jag spendera tid med pappa och bror, och eventueellt klippa agnes och kevin.
gud så jag längtar till stockholm, och sommaren! börjar le av att tänka på det! det börjar nästan vara nära nu! blir galen av tanken :-)
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0