helg!

jag fick helg igår, så det känns som att det är lördag idag, och då är det rätt skönt att inse att det "bara" är fredag.
idag steg jag upp strax efter 10. Städade lite smått, satte igång 2 tvättar och fixade lite med bandet från hemavan! mamma har varit i thailand, och lånade med sig kameran vilket gjorde det omöligt för mig att ordna det innan.
pappa kom och hämtade mig vid halv 12 eller 12, så övningskörde jag till jimmies dagis, hämtade honom och sedan till coop för att handla.
Körde till solbacken sedan runt i stan, bara för att träna! körde till halv 3, då stannade jag istan, bytte färg på strumpbyxorna jag köpte igår och gik på stan litegrann! Ville jättegärna köpa en kjol på Indiska, och jag ville jättegärna att den skulle finnas i 32, för 34 var stor :-/
nu har jag slingat kevin, färgat och klippt agnes, och nu ropar mamma att vi ska hem! take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0