hej!

annsofie var sjuk idag, så det blev ingen fransfärgning :-/
istället satte vi in en inpackning på herrdockan och rullade permanent på damdockan, var lite halvsvårt med lösnaglar, eller bara tummarna!
tänkte träna lite teori på datorn, men programmet vägrade att starta, så jag skällde ut datorn , kändes mycket bättre då!
till lunch åt jag nudelwok och en smaskig fruktsallad från ica, bestående av jordgubbar, vindruvor, kiwi, annanas och mango! var proppmätt verkligen. och det var det som var tänkt eftersom jag hade teoriprovet idag, så jag inte skulle tänka på att vara hungrig. vem vet om det var därför jag klarade det. men jag gjorde hur som helst det :-)
bara uppkörningen kvar innan jag är ute på vägarna! det ska verkligen bli skönt! att slippa be om stjuss och istället vara fri!
nu ska jag städa bort litegrann! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0