godkväll!

dagen startade klockan 7 då min väckare ringde! Duschade och gjorde allt klart för skolan! Första lektionen (och min enda) bestod av att en tjej från Makeupstore kom och visade oss två  olika sminkningar, gav tips och så!
slutade med att vi fick ett rabattkort på 20%! satt inte helt fel, speciellt när jag har en inbokad sminklektion och det kommer mycket möjligt bli överstiget när jag sedan ska välja varor!'
körlektionen idag gick fint! jag hade dock skrivit fel tid och anlände lite sent, gick dock att lösa!
nu har jag jobbat sedan klockan 3, det har varit ganska mycket, men samtidigt har tiden rusat iväg. hann springa in på Indiska mellan körlektionen och jobbet, hittade en söt kjol, dock var den förstor , tänkte gå in i morgon och se om problemet går att åtgärda!
Föresten så ar jag och Sandrajättesöta idag! Dukade romantisk middag för två, med levande ljus och blommor när Linda och hennes karl skulle äta! sedan efterrätt och ost, kev och vindruvor :-)
nu kommer väktaren och jag ska fortsätta!
söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0