fråga

är våren påväg? jag börjar snart inse att den är på ingång.
Även är det plusgrader idag och solen smyger sig fram. Ganska skönt väder faktiskt, blåser inte riktigt lika mycket som i går.
Jag hoppas även att mina örhängen och mitt armband kommer i veckan som jag beställde förra veckan, det skickas från usa, men skulle ta ungefär 9 dagar. Posten har iallfall kommit, så idag kom dom inte. Däremot kom det flera blad om bokrea så jag letade direkt efter självbiografer som jag gillar att läsa och jag har hittat flera som jag mycket troligt ska köpa. Bland annat En brors berättelse, det är Dave Pelzers bror som har skrivit den. Jag tycker att hans böcker är så bra, går rakt in i hjärtat. Sedan tänker jag också köpa en bok om Ted Gärdestad, även den hans brors ord. Tätt intill dagarnaFlickan i källaren lät intressanta och jag tycker om att läsa, så det passar perfekt. Nu på senaste tiden har jag bara läst körkortsteori, men det är undanlagt i detta nu =)
Min körlektion idag gick bra, det känns som att nästan allt sitter nu, så nu är det bara att öva & öva. Jag kan inte yttra mig hur nervös jag egentligen är, eller ja. jag ska göra mitt bästa.
En kjol är på invägar, tänkte sätta mig och sy nu, eftersom att jag har över tyg. Senare ska jag in på salongen igen, klippa och färga + ett möte. Hemavanfilmen ikväll, längtan & minnen.

Förövrigt är min vecka ganska lugn, eller om jag jämför med hur det brukar se ut
Måndag : Körlektion, Klippa och färga Sanna, Möte, Hemavanfilmen
Tisdag : Skola mellan 8.45 - 15.45, eventuellt träffa emma, träning 20.30-22
Onsdag : Skola mellan 8.45 - 11.30, träning 16.30 -17.30, vara med emelie
Torsdag : Skola mellan 8.45-11.30, körlektion.., jobba 16-
Fredag : Skola mellan 8.45-15.45 (emma åker till thai)
Lördag : Jobba från klockan 16-
Söndag : Jobba mellan 15 - 00 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0