för ovanlighetens skull

ikväll har jag faktiskt inte gjort något av värde. Väldigt skönt faktiskt eftersom det inte händer särskilt ofta, men samtidigt får jag ångest för jag har så dålig fantasi och det finns mycket att göra. Gå ut och gå, dock är vädret inte det bästa eller göra hemuppgifterna som vi fick att göra på lovet(?) det är nästan skrattretandet och jag blev flyförbannad när vi fick veta att vi fick läxa under lovet. och JBs principer med inga läxor? jag sjönk som en tiokilos sten i en sjö.
Jag har iallfall målat naglarna och gjort en ansiktsmask, ska lägga mig i soffan och börja läsa en bok, avslappnade. Det kommer att bli en fartfylld helg, så jag tar det lugnt.
nu ska jag börja, måste bara välja bok.
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0