chris brown

kul att chris brown spelar i stockholm 14 mars (endast 2 dagar efter rihanna) och det är 20 årsgräns (??)
det skäääääär i hjärat :-( kul att dom 2 artister jag lyssnar mest på spelar i stockholm med 2 dagars mellanrum och jag bara får se en :-(
får se det från den ljusa sidan, jag får uppleva rihanna :-)
iallfall, nu är jag korthårig, men känns lite skönt om jag får erkänna. ska klippa mer senare, ska bara bestämma mig hur jag vill ha det! tidig kväll i kväll tänkte jag, fortfarande inte tagit igen sedan lördagen.
ser ett program på 3an just nu, om väldigt överviktiga, det är nästan äckligt, men samtidigt så känner jag medlidande. men det är så fruktansvärt! Nu pratar jag inte om en överviktig människa man ser på gatan titt som tätt utan 300 kg och mer! det är overkligt att man kan vara så fet!
nu börjar det om efter pausen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0