14 februari

hej! dagen idag har varit bra!
först prov i vertygslära, gick ganska bra, och sedan permanentrullning, hann inte särskilt mycket dock.
Åkte med bussen till stan och träffade sandra, vi gick på tatung och åt lunchbuffe. var inte överdrivet gott, men fungerade.
Efter det tvättade jag och lockade sandras hår och hon gjorde lite lockar och touperade mitt hår, det har blåst jättemycket idag med, så mina lockar var nästan obefintliga.
Gick på banken och på h&m innan min körlektion som jag var väääldigt nervös över. Det gick ganska bra, egentligen vill jag säga dåligt, men då överdriver jag. jag är så nervös över uppkörningen och nu är det ganska nära! ajjabajja
iallfall så har jag träning nu, tänkte övningsköra innan, men mamma pratar i telefon och vet inte riktigt hur länge det samtalet kommer att räcka.
springer ner och byter om nu iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0