jag vill

piercingar - öronen!
tatueringar - nej, verkligen inte
längd - 169cm =)
skostorlek - 37
hårfärg -  blondie
vad är du rädd för -  otäcka saker
vem/vilka vet mest om dig? emelie elin emma och rebecca!
gillar du att tvätta - jamen typ, jag känner mig effektiv iallfall=)
gillar du berg-och-dalbana - älskar deen!
vad ska du göra ikväll? jag har varit och tränat och kramat Rebecca hejdå=(
önskar du att du bodde någon annanstans - helst göteborg!
tänker du på självmord - nej
tycker andra att du är attraktiv - avgör inte jag
vilket shampoo använder du - GW för färgat hår
morgon- eller nattmänniska? mest morgon!
sparare eller slösare? båda=)
bio eller promenad? beror på vilket humör!
är du kittlig? OM jag är! elin vet =(
rädd för insekter? liiite
vad gjorde du kl 8 i morse? wworkade!
nämn något som gjorde dig glad igår: att det gick bra på salongen, vänner, familj=)
vilka är viktigast för dig? vänner, familj=)
snarkar du? nej
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? blev svårt att välja, antingen att kunna vara osynlig eller kunne förflytta mig via tanken!
stökigt eller välstädat? välstädat
vad gör du om du får hicka? fortsätter att hicka!

favorit
mat -
kycklingsallad från kanel
låt - just nu? Beyonce - Single ladies
dryck - vatten vatten bara vanligt vatten
film - faaar to many

har du nånsin..
gråtit över en pojke -
ja
gråtit över en flicka -  ja
ljugit för någon - ja tyvärr
varit i slagsmål - bara mittemellan
blivit arresterad - nej (aha)

antal

gånger ditt hjärta brustit - ´jag hoppas att det är helt
hjärtan brustit på grund av dej? - ingen hoppas jag!
personer från grundskolan du har kontakt med - inte så många =/
gånger ditt namn varit med i tidningen - don't know! fotbollen, friidrott, födelsedag, fotbollstennis, skolan, osv!!
ärr du har på kroppen - nåågra få tror jag

senaste
personen du fick brev av - stylebystars och min klänning=)
personen du fick sms av - mammi
gången hela din familj åt middag tillsammans? - var nog länge sedan.. eller förra veckan!
saken du köpte - julklappar!


vad har du gjort idag - jobbat, färgat håret, fått håret färgat, tränat, varit hos rebban!
brukar du svära mycket -  försöker att inte göra det!
hur tidigt stiger du upp - allt emellan 07,15-10,30=)
gillar du att slåss - på låtsas!
vad är du allergisk mot - naada
var har du ont - ingenstans!
använder du hårspray - sometimes!
favorit serie - prison=)=)
håkan hellström eller the ark - måstejag välja???
gillar du ketchup - nnjaaa tveksamt
är du glad nu - alltid=)
var du glad igår - jaa
varför? - jag älskar mitt liv
vad dansar du till - världen=)
stockholm är - en bra shoppingstad=)
göteborg är - helt underbart!!!!
kan du sjunga - kan? ja!!! vackert? nej
guld eller silver - silver
ett land du helst vill besöka thailand eller hawaii - thhailand=)


vem:
saknar du -
 Lisette, Matte, Morfar, Farfar
vill du döda - ojisses!! ingen
rörde dig sist -  elin
vill du slå - ingen, är inte aggro!!!
kysste dig sist - jjjjamen ingen särskild!!
vill du kittla - elin om hon var kittlig =(
kramade du sist -  rebecca
vill du prata med - den som vill prata med mig=)
skrek du på sist -  ?
vill du vara som - miiig
sårade dig sist - på riktigt? tar vi en annan dag
vill du bli galet full med - mina favvogirls
ringde du senast - mamma
är vackrast på jorden - rihanna eller beyonce eller alicia=)


har du:
för många vänner -
nej, eller va? alla har sin plats=)
förföljelsemani - nej
tvångstankar -  inga seriösa!
någon annan psykisk sjukdom - kkkkanske vet ej
någon fysisk sjukdom - neepp
någon skada - nej
färgat håret - ett antal gånger
brutit några ben - njet
egen dator - två!
bra självförtroende - kan tolkas på flera sätt, men oftast inte! jobbar på det=)
bjudit ut någon - jadå
dumpat någon -  nej
har någon varit otrogen mot dig - typi 3an
lämnat landet - jyes!
rymt hemifrån - jajemensan typ över gatan till emelie när jag var liten!
tuttat eld på nått - HAHa ja, höll på att elda upp aurum
gjort något olagligt - tyvärr måste jag säga ja! har kört på tok för fort och plankat på festivaler!


hur:
svarar du i telefonen -
"hej det är denise" eller "hola me llamo denise"
fördriver du tiden - många olika sätt!
mycket pengar har du - vad menar du med mycket?
tjänar du pengar - studiebidrag plus lön
ofta bäddar du sängen - varje dag!
ofta städar du - då det är stökigt
många stör du dig på - jag orkar inte gå runt och störa mig på människor! lika bra att vänta med intryck och åsitkter till ma lär känna någon!
ofta träffar du din familj - varje dag oftast=)


välj:
katt eller hund -
  kisse!
vitt eller svart - svart
varmt eller kallt - varmt
vatten eller land - båda
telefon eller internet -  tele
musik eller tystnad - musik
bok eller film - film
leva eller dö - leva




nice veckan är avklarad efteri morgon! jobbat idag och föärgat håret på mammsi, hon färgade min utväxt också!
Tränade på kvällen och cyklade till rebban efteråt!
nu har min nyårsklänning kommit så jag ska provaden så snart jag har duschat=)=)
så ses vi i dimman i morgon i hope=)


Kommentarer
Postat av: KarroooBaaarrrrooooo

Hej Dennis, från Nooorge, hoppas allt är bra och kan vi ses snart :)

2008-12-13 @ 12:35:37
URL: http://www.metrobloggen.se/karroandersson
Postat av: 3lin

hahha hur orkar du svara på alla dom där frågorna, hahaha;D;D;D

2008-12-15 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0