taste oooof

cupen idag ledde till :
lårkaka
väldigt tidigt uppstigning --> väldigt trött nu
stress
kyla
2:a plats i vår grupp

jag har dessutom onödigt ont i armbågskulan, har inte någon aning hur den uppkom eller så, men jag får nog leva med det!
igår var det shopping i högsta hugg! umeås utbud övertygade inte mig särskilt mycket, men jag hade med mig hem skor, en klännig, ett linne och ett kort, plus lite tyg jag ska sy en kjol av nu när jag har lov=)
jag och elin åt från wok and roll, vilket smakade muy bien och sedan såg vi film hos madde! Kvällen blev tidig eftersom jag skulle upp och äta vid 5 för att sedan sova till 15 över 6! cupen gick väl bra, hade nog önskat att vi skulle vinna sista matchen eftersom vi var bättre. Den machen slutade endast med en kaka!
I morgon jobbar jag på salogen, har fem klippningar sedan ska vi planera hemavan!
Tisdag är det uppesittarkväll med bingolotto, triangelspel och julklappsleken! åååh vad jag älskar denna mysiga högtid=)

Merry Christmas, Feliz Navidad, God Jul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0