strålade jul

julkänslorna börjar smyga sig in mer och mer!
älskar när affärer spelar julmusik och tända ljus=)
idag hade jag spanska, slutade vid lunch och körde till stan! Hade en klippning vid halv 4 så jag köpte mina 3 första julklappar idag, 7 to gooo! typ
har haft träning på brännan och nu tänkte jag göra lite på pp-presentationen vi ska redovisa i morgon!
har frisörteknik hela morgondagen 9-16 sedan jobbar jag hela helgen! Fredagkväll, Lördagkväll och Söndag! Ska hinna stan med rebban på sabado också!=)
sedan nästa vecka blir det liite lugnare, jag är sugen på att dra till umeå eller luleå för att shoppa, men det blir mest troligt ej så!

ge mig värmen! och hårfärgen!

Kommentarer
Postat av: camilla

Lust att komma till piteå när du är ledig så kan vi fara förbi i luleå också över dagen? :)

2008-12-08 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0