save the hero

inte min favvodag idag iallfall!
bilen har krånglat som attan och då jag skulle hem från pillan, tror du att dörren går att stänga, NEJ! knöt fast dörren och sedan upptäcker vi att tanken är tom som varit halv full, så jag tankade 20 liter och tänkte " nu kommer jag iallfall hem" och när jag startar bilen är det fullt i tanken!
annars har dagen varit mysig, jag hämtade jimpan på dagis vid 12 och sandra på salongen vid 13 innan vi åkte till båtvik! Vi bakade för fulla muggar medan pelle, liam och jimmie sprang runt i hela huset och väsnade om!
En sak som är säker iallfall att INGEN rör Pillas julgran haha=) och "liman" som är sötast av dom alla.
"hejda ska till mokkmokk" (jokkmokk) och " nisa inte sova" när jag somnade i soffan!

julafton last year
image125
image126
image127

och elin föratt hon är så cute!
image123

Kommentarer
Postat av: sune

haha är de där jimpa?! så himla liiiten:D

2008-12-15 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0