oooo helga natt

hör carolas röst i hjärnan, bara jullåtar som spelats på repeat hela kvällen inne i tonsalen, är så sjukt less!!
nu är äntligen helgen över, och jag längtar så mycket till julafton då jag är ledig i en hel dag=) sjukt så man uppskattar det när man jobbar hela tiden! Lika fullt i veckan som förra och förrförra veckan, gjorde världens miss och tog på mig ett pass på lördag då jag och emelie och elin ska till umeå och shoppa, men bytte bort den jäkligt smidigt till juldagen med 100%ob! KING
nuuu snart är julborden över, det är faktiskt inte så jättejobbigt, men jag blir bara så äcklad av all äcklig mat. Revbenspjäll tycker jag försig om, men det är också äckligt nu!!
nu är det snart lov också från skolan, även om jag knappt har skola, ska bli skönt faktiskt, och lov betyder hemavan=D
veckans planer this far:
måndag: lassa för blodprover, praktik mellan 9-18 med uppehåll för genomgång av förnyningen av hotsoft på hotellet 14, "möte" om hemavan hos julia
tisdag: jobbar mellan 07,00-23,00
onsdag: Praktik mellan 10-18
torsdag: praktik 9-14, möte 15, julmys med tjejerna
fredag: avslutning på skolan, mys, julfika på jobbet och jobba 16-24
lördag: Shopping i björkarnas stad
söndag:Futsal DM
måndag: Jobba på salongen 9-17
tisdag: jobba på salongen 9-15
onsdag: julafton med min bästaste släkt=)

förövrigt så linser från http://www.fargadelinser.com/ skulle passa perfekt just nu, bruna sådana! Beställde förra året och jag funderar på vilken färg som skulle passa bäst=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0