Natt

mitt i natten nästan! har precis slutat jobba och nu ska jag krypa ner i sängen!
i morgon väntar ännu mera jobb och det kommer gå undan, hur mycket julbord som helst hela tiden,
Jag faschineras av killar (läs 28+ män) som tror lite för mycket om sig själva. Först visar han en bild på sin son, han har en förlovningsring på fingret och sedan frågar han om han får bjuda på middag? Helt respektlöst. Jag förstår inte vad "de" tänker med eller hur?!
I morgon jobbar jag med sovmorgon och "inte stänga", alltså helt underbart pass!
tänkte hinna göra klart spanskauppgiften eftersom att jag jobbar hela veckan utom tisdag, då är det julbak julmys och middag hos Pilla med alla syskonen, hela som halva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0