LIVET ÄR KING

BEYONCE kommer till stockholm och GUESS vem som ska vara där?
RÄTT JAG=) hhhhhelt himla underbart!
först rihanna sedan chris och nu beyonce. veeeeerkligen ddddream come true
ÅÅÅÅÅÅÅ nu kommer jag att leva på detta huur länge som helst.
12 dagar till hemavan och så mycket jag längtar ochså roligt vi kommer att ha det=)) världens bästa vänner
jävulpasset på 15 timmar är över, hade en paus i ca en timma också. nu är det en vecka till julafton och en vecka till ledighet, dock varar det bara en dag, men vem missade leendet på mina läppar ändå???=)

 

 

FAVVO

Ne-yo - mad

Beyonce - single ladies

                  - halo

                  - save the hero

Chris Brown - Down

                        - Superhuman

                        - Throwed

Rihanna  - Breakin' dishes

Alicia Keys - Like you'll never see me again

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0