juldageen

morsning i stugan! sitter på jobbet och tänkte ta mig en fikarast men insåg att det kändes för ensamt att sitta själv så jag placerade rumpan här iställeet!
Julafton och uppesittarkvällen är över! På bingolotto vann jag 200 spänn, och min tanke gick direkt till sprit! heheheeee det börjar se illa ut=)=) triangelspelet förlorade jag stort i och Monopol med skeås gator gick nog inge vidare för mig!
Tomten kom förbi ilallfall och jag tror att jag har varit väldigt snäll i år eftersom jag fick så många klappar=) Helt vansinnes bra saker för den delen också så jag var nog helt chockerad!
En sax, en digitalkamera med minneskort, flytta hemifrånsaker, pengar, presentkort på Gina, prenumeration på tidning, en tröja, hårspray och smågrejer som alltid kommer till nytta!
julafton var mysig och även den dagen hade jag fullt upp! Det började hos pappa, en sväng förbi hos Berith, till Sonja & Hilding och därefter en stund hos mormor innan vi slog oss ner i soffan hemma! Väldigt fint och mysigt faktiskt=)
Idag jobbar jag nu till 1, jag hade tänkt att mamma skulle klippa mig och göra lite slingor och ikväll ska jag uuumgås med emma! Jag hoppas att hon vill se mamma mia-grejen lika mycket om mig som går på television!
 
jag kommer attttt klippa som en gud=====)eller?


2006 & 2008
Hur stora är skillnaderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0