helgen som var!!

ca 28 timmars jobb, synd bara att hotell och restaurang har sämst betalt, speciellt ob, så det blir inga miljoner för mig..
har varit full med matgäster och mycket spring, fötterna ömmade så fort jag satte dem mot marken, och gömde mig för engelskmännen så gott jag kunde!
tuggat melontuggummi och varit på stan! fin sammanfattning av min helg.
Nu har jag köpt 5 julklappar så har cirkus hälften kvar! Vad köper man åt en farmor? klurigt som en rebus!
I morgon väntar praktiken för fulla muggar, har två eller tre kunder och sedan ska jag och Annette äta middag hos henne=) Tisdag är min lediga dag så jag ska till syster och baka och laga middag! Onsdag är tydligen ocskå ledig från skolan, jobbar då! Även på torsdag är jag ledig från skolan så jag jobbar då också! Lektioner och utgång fredag sedan väntar jobb resten av helgen! låter som en ljuvlig ballad i mina öron=)


Kommentarer
Postat av: elin

Fest till helgen? :D :D :D : D :D

2008-12-08 @ 10:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0